La formació fa efectiu el pacte preelectoral pel qual en l’equador de legislatura canvia la composició del grup municipal i passa a ser regidor Emili Mira

LEVANTE-EMV (25 maig 2013)

La portaveu municipal de Compromís en Paterna, Loles Ripoll, renuncia a la seua acta de regidora en el grup municipal i ho farà oficialment al ple del mes de maig, “com a continuació del projecte de Compromís, resultat d’un acord preelectoral on el company Emili Mira es convertirà en nou regidor de la nostra formació”, tal i com ella explica.

L’anunci d’aquest canvi dins del grup municipal es va fer anit durant la celebració de l’assemblea ordinària de Compromís en Paterna, davant la militància. Un acte on l’encara portaveu municipal va afirmar que “el nostre projecte polític és col·lectiu i està molt per damunt dels personalismes. Precisament per això, qualsevol pot estar en una llista i ser regidor o regidora de l’Ajuntament de Paterna. L’objectiu és clar: estar al servei del veïnat del poble i defensar el nostre projecte que és Compromís”.

Loles Ripoll assenyala que “això no és un acomiadament, perquè només deixe de ser regidora però continue com a portaveu de Compromís a Paterna, amb el meu amic i company Vicent Jutglà com a coportaveu. Una figura que estatutàriament no existeix en Compromís i que nosaltres en Paterna, una vegada més reforçant la coralitat, així ho plantejàrem a l’assemblea fundacional de Compromís al nostre poble”.

La regidora, que ha estat sis anys com a portaveu municipal de la formació, agraix “a totes i cadascuna de les persones que m’han recolzat personalment i com a portaveu. Hi ha qui diu que a la política no s’arriba per a fer amics, i és cert. Però sí que puc dir amb orgull que jo sí que he fet amigues i amics”.

“Donar el meu suport i recolzament al nostre company i futur regidor de Compromís en Paterna, Emili Mira, que sense cap dubte continuarà defensant el nostre projecte”.

Precisament Emili Mira anit, després d’agrair les paraules encoratjadores de Loles Ripoll va assenyalar que “ el projecte Compromís continua, fem un punt i seguit, perquè l’objectiu és el mateix: combatre les polítiques de retallades i fer del #rescatempersones la nostra màxima. Això sí, sense oblidar l’estima per aquest país, el nostre País Valencià”.

Així després que Ripoll deixe oficialment la seua acta de regidora en la sessió ordinària de maig, en el que serà l’últim punt de l’ordre del dia, al ple del mes de juny prendrà possessió de la seua acta de regidor Emili Mira, quedant el grup municipal amb el regidor Juanma Ramón com a portaveu.

Publicacions digitals: PATERNA BIZ, HORTANOTICIAS, PATERNA AHORA, EL PUNT, PATERNA ONLINE