VINE A LA REUNIÓ VEÏNAL SOBRE PROTECCIÓ CIUTADANA A LA VALLESA

Als últims mesos hem patit tres incendis al bosc. Les retallades en prevenció i extinció, i la greu sequera, ens fan molt vulnerables. Compromís proposà un voluntariat de vigilància de la Vallesa, però el govern local encara no l’ha posat en marxa. NO PODEM ESPERAR MÉS I EL BOSC TAMPOC! Així que si vols formar part de la vigilància ciutadana de la Vallesa, vine a la reunió veïnal que hem convocat per a demà dimarts 24 de juny a les 19 hores en el Parc de la Pinada en la Canyada (punt de trobada en la cabina telefònica). VINE i INFORMA’T!

I si no pots vindre a la reunió però vols participar, envia’ns les teues dades a voluntariatvigilancialavallesa@gmail.com .

Arxivat en: Urbanisme i Medi Ambient

1. marian sendra maria diu:

estoy interesada en la vigilancia vecinal del bosque de la vallesa,pero antes de comprometerme quiero saber como se va ha organizar y si se necesita alguna preparacion,ya que tengo un horario laboral un poco loco.GRACIAS.

2. marian sendra maria diu:

para el voluntariado vigilancia la Vallesa.puedo los meses de julio y septiembre cuando me digais y la segunda quincena de agosto.Un saludo.