• Compromís per Paterna crearà el fòrum ciutadà i els fòrums sectorials com a órgans de participació ciutadana

El candidat i portaveu municipal de Compromís en Paterna, Juanma Ramón, assenyala que “hui acaba la foscor i comença un nou cicle de transparència i participació ciutadana. I és que hui serà l’últim ple pel matí perquè a partir del mes de maig tornarem a celebrar les sessions plenàries per la vesprada. Volem que la ciutadania puga escoltar als seus representants, empoderar-la per a que participe activament en el dia a dia del poble”.

“Fer els plens per les vesprades garantix uns mínims en quant a la participació de la ciutadania, que pot organitzar-se millor per tal de vindre a les sessions plenàries i conéixer de prop els assumptes que es tracten i que afecten al dia a dia en Paterna. A més a més, el debat de l’estat de la Vila el convocarem a petició de la ciutadania que serà qui examine als polítics i la seua gestió al govern municipal”.

“Aquestos canvis els reforçarem amb la creació d’un fòrum ciutadà públic, on la gent podrà participar amb veu i vot, amb l’objectiu de governar de tu a tu i fer real la participació de la ciutadania. Evidentment recuperarem els pressupostos participatius i crearem fòrums sectorials per tal de donar participació a les persones encara que no estiguen dins d’un col·lectiu o associació. Estos fòrums sectorials completaran els consells municipals, dinamitats pel PP. I també durem a terme la reforma de la Carta de Participació Ciutadana per a incloure totes aquestes propostes”.

“Volem garantir al nostre poble que la política torna a la ciutadania, al carrer, a les places d’on mai havia d’haver eixit. I per a fer-ho també cal transparència en la gestió, mitjançant el Portal de la Transparència i l’Oficina de Control Pressupostari, dos ferramentes que ja estan aprovades a proposta nostra i que posarem en marxa per a ser fiscalitzats per la ciutadania a partir del mes de maig”.

“Des de Compromís per Paterna som conscients que la política, l’economia i la societat han de retornar als seus vertaders protagonistes, les persones. I això ho farem pel camí de la participació ciutadana i la transparència quan estem en l’equip de govern al poble”, conclou Juanma Ramón.

Publicacions digitals: EL PERIÒDIC, LA VEU PV, NOU HORTA NORD, EL MERIDIANO, NAP I COL, HORTANOTICIAS,