• Compromís per Paterna demana a l’alcalde que onege al balcó consistorial la bandera de l’arc de Sant Martí el 28 de juny, Dia de l’Orgull LGTBI

El portaveu municipal de Compromís en Paterna, Juanma Ramón, considera que “la política del dia a dia s’ha de fer amb gestos senzills que reivindiquen assumptes importants com els drets i l’orgull del col·lectiu LGTBI (lesbianes, gais, transexuals, bisexuals i intersexuals). Per això hem demanat a l’alcalde que el proper 28 de juny, data de l’Orgull LGTBI, onege al balcó de l’ajuntament de Paterna la bandera de l’arc de Sant Martí. Un gest que serveix no sols per a defensar i visibilitzar aquest col·lectiu, sino també per a retre homenatge al desaparegut Pedro Zerolo”.

Ramón explica que “xicotetes accions fetes pels representants polítics al municipi són més importants del que pensem, perquè al final parlem de persones i de com repercutix la gestió dels governants en elles. A més a més, aquest cap de setmana es celebra a tot el món el dia Internacional de l’Orgull LGTBI, per la qual cosa és el moment adient per a fer onejar la bandera al balcó de la casa del poble. Un gest al qual afegim també una campanya en les xarxes per aconseguir que finalment es puga veure la bandera al balcó”.

“En Compromís sempre hem treballat per la pluralitat i la diversitat de la societat en que vivim, i aquesta no és la primera acció que fem reivindicant la visibilització i defensa del col·lectiu LGTBI, ja que en la passada legislatura ferem algunes propostes com que el consistori es solidaritzara contra la discriminació per motius d’orientació sexual i identitat de gènere. També es va aprovar una moció nostra contra la intol·lerància i condemnant actes homòfobs, xenòfobs i feixistes”.

“Esperem que el proper diumenge 28 de juny, dia de l’Orgull LGTBI, la bandera de l’arc de Sant Martí onege al balcó de l’Ajuntament de Paterna, com a mostra de la defensa i visibilització de la diversitat. Però cal que l’Ajuntament demane a les administracions competents que no s’obliden d’aquesta lluita i realitzen la seua part, perquè encara queda molt per fer, per tal d’aconseguir que no siga només un dia a l’any, i que per fi tots puguem gaudir d’una societat en la que aquesta reivindicació dels drets, la dignitat i la igualtat per a les lesbianes, gais, transexuals, bisexuals i intersexuals, siga real i efectiva”, conclou Juanma Ramón.

Publicacions digitals: PATERNA AL DÍA, HORTANOTICIAS, LAS PROVINCIAS, PATERNA BIZ, EL PERIÒDIC,