Paterna instal·larà pròximament 10 nous panells d’expressió lliure en diferents barris del terme municipal. En esta mesura la regidoria de Participació Ciutadana, que dirigeix Neus Herrero, pretén que la reivindicació de diferents associacions es convertisca en realitat ja que moltes d’elles havien denunciat una mancança d’estos elements al municipi en diferents juntes de barri.

El barri de La Coma contarà per primera vegada en dos panells d’expressió, un barri que fins ara no havia tingut mai elements d’aquest tipus. També es col·locaran al barri de Santa Gema, 2 més al barri de Santa Rita, 1 al barri de Campament, 1 a Lloma Llarga, 1 a La Canyada i 2 més al barri centre, aplegant així als 25 punts d’expressió lliure amb els que contarà ara el municipi i en els que les associacions podran ficar els seus anuncis de xerrades, conferències, festes o qualsevol tipus d’acte. Estos nous elements estaran instal·lats en llocs estratègics amb gran afluència de vianants.

Estos panells on es pot adherir tant publicitat com qualsevol tipus de cartell, serveixen per intentar evitar que s’embruten els elements urbans amb propaganda, tant particular com col·lectiva i evitar que s’apeguen en els pals de fanals o senyals, i en les fatxades dels edificis.

La regidora de Participació Ciutadana, Neus Herrero, ha destacat: ”Atenem en esta actuació una reivindicació que els veïns ens han fet arribar en diferents juntes de barri i que permetrà donar major visibilitat i protagonisme a les nostres associacions”.