La regidoria de Serveis Socials, encapçalada pel primer tinent d’alcalde Juanma Ramón, ha aprovat les bases per a que entitats socials del municipi puguen optar a la subvencions convocades per tal de que puguen desenvolupar projectes socials al municipi. “En aquesta convocatòria continuem millorant les relacions amb les entitats socials del municipi amb un treball que venim fent de forma conjunta en este sentit amb la regidoria de participació ciutadana”.

Juanma Ramón ha informat que des de l’àrea d’Inclusió Social es vol afavorir, entre els seus principals objectius, al major nombre d’associacions d’acció social d’àmbit local.” En les subvencions presentades queden excloses les entitats que ja tenen un conveni singular signat en l’ajuntament, en aquesta actuació la ciutadania tindrà més ferramentes en que lluitar contra les desigualtats.”ha declarat el primer tinent d’alcalde.

En quant als criteris de valoració es puntuarà la valoració i l’experiència de l’entitat en el municipi, la qualitat del projecte, la capacitat de desenrotllament del mateix, la complementarietat en els programes municipals existents, el caràcter innovador i la transversalitat amb diferents àrees de desenvolupament humà dels destinataris. “En molts casos, gràcies a aquestes subvencions, es poden materialitzar  projectes que arriben allí on nosaltres no arribem com a institució; i per açò és necessari tirar una mà a aquestes associacions i col·lectius perquè puguen desenvolupar-los i beneficiar així a una part molt important de la ciutadania” ha indicat Juanma Ramón.