Estimats companys i companyes vos fem aplegar l’agenda d’aquest cap de setmana i dels pròxims esdeveniments més importants que es realitzaràn a Paterna. Cal destacar que ja han començat els actes de celebració del 9 d’octubre, día Nacional de les valencianes i valencians, i que el nostre Grup Municipal ha preparat, a les regidories que treballen, un bon grapat d’activitats a les que cal sumar-se per fer-mos més visibles.

AGENDA:
Divendres 29.
– 18:00h. Pabellón Polideportivo Municipal. Presentación de UD Paterna

– 20h. Teatre Capri. Acte de Nomenament dels CARRECS FESTERS 2018.Intercomparses.

Dissabte 30.
– 11:00h. Plaça del Poble. Activitats del Museu. Fins a les 14h.

– 11:30h. Palau de la Música. Concert Banda Centre Musical Paterna Palau de la Musica. Sala Iturbi. ENTRADA GRATUITA.

– 21:30h. Cova Gran. Gran Nit del Comerç.

Diumenge 1.

– 9:00h. Avinguda Europa. BUS GRATUIT per anar al Homenatge a la guerrilla antifranquista en Santa Cruz de Moya. Fins a les 17h.

– 9:30h. Ajuntament de Paterna. Carrera Gran Fons Vila de Paterna.15.000m.

– 11:00h. Plaça del Poble. 9 OCTUBRE. Taller de danzà. Gatzara i Xafarnat. Fins a les 14h.

Resta d’activitats del 9 d’octubre, MOLT IMPORTANT: El día 8 d’octubre la regidoria que dirigeix la companya Carmen Gayà ha organitzat una jornada fotogràfica al Puig, el bus es gratuit, cal apuntar-se al Gran Teatre Antonio Ferrandis, temps de termini: 6 d’octubre