El pròxim divendres, a les 20:00, al teatre Capri, farem el tancament de campanya de #TracteJust a Paterna. Serà el punt i final a una campanya on hem estat durant prop de dos mesos eixint al mercat els dimarts per replegar signatures i donar a conèixer al veïnat com afecta la infrafinanciació autonòmica al nostre municipi, també hem contat amb la visita dels nostres companys Maria Josep Amigó, Vicepresidenta de la Diputació de València,  i d’ Enric Bataller, Diputat a Les Corts Espanyoles. En este últim acte de campanya al nostre poble tindrem la sort de tancar-lo amb música,  de la mà del cantautor valencià Cifu. A la porta del teatre és farà venda de rifa on és farà sorteig de diferents discos de l’autor i on el benefici estará destinat a les associacions Colla Gatzara i Granja Julia. Un fi de festa idoni per a comboiar-nos de cara a la manifestació a València,  dissabte a les 18:00, per reclamar el nostre finançament just i on vos esperem a tots i totes.