La coalició valencianista recorda que a Paterna ja van haver de patir a Bonías, per una comissió de servici, i la seua forma erràtica de funcionar va provocar, les denúncies públiques dels sindicats de la localitat que l’acusaren de propiciar l’èxode del 80% de la plantilla

L’ intendent de Policia Local de València, Leopoldo Bonías ha interposat una demanda de conciliació contra la regidora de Compromís, prèvia a la interposició d’una querella per calúmnies i injuries per via penal.

El passat mes de novembre, Compromís Burjassot es va posicionar en contra de la possible incorporació per comissió de serveis del Sr. Bonías com a cap de Policia Local de Burjassot.

El jutjat ha citat a Lluna Àrias per un acte de conciliació, prescriptiu en casos per via penal, aquest divendres. En paraules de la mateixa portaveu: «Vull comparèixer voluntàriament, encara que no tinc cap obligació d’assistir, perquè tinc la consciència molt tranquil·la, i les manifestacions que vaig poder fer varen formar part del procés normal democràtic. He defensat els interessos de les meues conciutadanes i conciutadans com millor se fer i així continuaré fent-ho

Cal recordar que en la seua darrera estància a Paterna va ser d’allò més polèmica per la quantitat de denúncies sindicals. De fet, si tot feia pensar que estaria al capdavant de la Policia Local de Paterna dos anys, un informe de la Secretària de l’ajuntament desaconsellant la continuïtat de la comissió de serveis va apartar a Bonías sis mesos després d’haver arribat.

Loles Ripoll, portaveu local de Compromís per Paterna: “Des de Compromís per Paterna, considerem que en cap moment s’ha faltat l’honor del Sr. Bonías i que totes les declaracions estan justificades en el legítim exercici de la política municipal.