Un jurat format per experts professionals triarà l’obra guanyadora que serà la imatge de la formació en la setmana commemorativa

El I Concurs de Cartells 8 de març, Dia Internacional de la Dona, impulsat per Compromís per Paterna arranca en la seua primera edició amb la publicació de les seues bases en la pàgina web de la Coalició. Els treballs podran presentar-se fins al pròxim 20 de febrer per correu o presencialment. L’obra guanyadora rebrà una gratificació econòmica de 150 euros, guardó que s’entregarà durant la inauguració de l’exposició que reunirà tots els dissenys presentats.

Animem a tot el poble a participar en aquesta iniciativa perquè sabem que a Paterna hi ha molt de talent i perquè, a més, és una forma molt original de participar en una de les commemoracions que pensem pot ser de les més destacades de tot el calendari, ha destacat el portaveu de la Coalició, Juanma Ramón.

Podran participar a la convocatòria totes les persones majors de 18 anys amb un disseny per aspirant, que hauran de ser originals i inèdits i, per tant, no poden haver sigut presentats ni premiats en altres concursos. Tal com consta en les bases, que poden consultar-se en el portal web www.compromisperpaterna.com.

Com cada any, reivindicarem la necessitat de continuar derrocant els murs que impedeixen a les dones tindre les mateixes oportunitats que els homes en tots els àmbits de la societat i en aquest sentit el concurs de cartells és una forma més de continuar caminant cap a este objectiu, com també ho són altres expressions artístiques, les conferències i les concentracions que organitzarem des de Compromís per Paterna, ha destacat Juanma Ramón.