Santi Puentes Segarra

facebook: https://www.facebook.com/santi.puentessegarra

Twitter: @santi_puentes

Hola a tots i totes!

Sóc Santi Puentes Segarra i em presente com a candidat a primàries per a formar part de la llista electoral de Compromís per Paterna.

He decidit fer aquest pas, perquè adore el meu poble i perquè seguisc entusiasmat com el primer dia amb el nostre projecte com a Coalició.

Des de molt primerenca edat he sigut una persona molt activa en el teixit associatiu del nostre municipi, he realitzat i continue realitzant en diferents associacions del municipi lligades a l’àmbit festiu, cultural i esportiu. Aquest fet m’ha permés una comunicació fluida amb molts i diferents ambients de la societat paternera i m’ha permés conéixer de primera mà que necessitats reals té el nostre poble hui dia.

Fa cinc anys vaig iniciar el meu camí en aquesta coalició, durant els mateixos han sigut molts els coneixements que he adquirit sobre el dia a dia polític, tant a nivell local com a nivell de país valencià.

En aquest temps dins de la nostra coalició he format part de la seua Executiva com a responsable de comunicació, assessorant el nostre Grup Municipal sempre que ha sigut necessari en aquesta matèria.

Des de fa un any forme part del gabinet de Comunicació de Compromís en la Federació Valenciana de Municipis i Províncies, labor que m’ha permès conèixer i estar en contacte en ajuntaments on Compromís governa per tot el nostre territori i enriquir-me amb iniciatives i projectes que han dut a terme.

Sempre he pensat que si vols canviar les coses ho has de fer amb esforç, dedicació i treball, per esta raó presente la meua candidatura. Paterna mereix un canvi i crec que puc aportar tot el necessari perquè puguem aconseguir la Paterna que mereixem, una Paterna que canvie de debò, una Paterna que només nosaltres, Compromís, seria capaç d’aconseguir.

Per tot això m’agradaria comptar amb el teu suport en aquest procés. El teu vot, la nostra força!.

INSCRIU-TE AL CENS PER PODER VOTAR A SANTI PUENTES. Fes click ACÍ.