LEVANTE-EMV (15 ago 2013)

Emili Mira recorda que la ciutadania de Paterna està esperant, sense resultat, respostes del govern municipal com l’obertura del menjador social davant la greu situació social

Compromís per Paterna qualifica com a “despropòsit el ple extraordinari i urgent que el proper divendres 16 d’agost tindrà lloc a l’Ajuntament. Amb la greu situació d’emergència social que patix una gran part de la ciutadania de Paterna, pensem que no toca fer un numeret com el que ens espera el divendres. I que si PP i PSOE tenen diferències, han de resoldre-les als tribunals, anant als jutjats”.

Segons el regidor de Compromís en Paterna, Emili Mira, “assumptes com ara el menjador social, l’obertura del qual moltes persones estan esperant per tal de poder menjar a Paterna, continua sense tindre data per a donar servei. Però el que si pareix confirmat és que els dos partits majoritaris tenen com a prioritat buscar-se draps bruts i entonar el ‘i tu més’. És així com pensa el Partit Popular que es governa el municipi? I és així com pensa el PSOE que es fa oposició? Ambdós partits estan inserits en una lluita que divendres es desenvoluparà en l’escenari del ple”.

“El poble i la ciutadania de Paterna no es mereixen este lamentable espectacle que la premsa reflectix com un ‘tour de force’ entre els màxims representants locals del PP i del PSOE. Assistim atònits, i com a convidats de pedra, a una guerra PPSOE sense quarter, on tot apunta que l’alcalde posarà en marxa el ventilador per tal d’escampar tot allò que li parega i que fins ara sembla que no havia volgut dir”.

LAS PROVINCIAS (15 agost 2013)

A més a més, des de Compromís “tornem a insistir en que les formes no són les correctes, ja que tant la comissió, que també hi ha convocada per al divendres, com el ple s’han convocat amb nocturnitat i alevosia, quasi sense donar temps material per a que l’oposició ens mirem els expedients, per a poder conéixer la informació, i amb un dia festiu pel mig”.

“Considerem que el moment triat per ambdues formacions polítiques per a fer exhibició de la seua talla política, si hi ha, no és el més adequat i que s’ha de fer política al servei de la ciutadania i no política d’autodefensa del polític i obviant a la ciutadania”, conclou Emili Mira.

Publicacions digitals: QUÉ.ES, LAS PROVINCIAS, NAP I COL, PATERNA AHORA, PATERNA BIZ, PORTAL COMARCAL