La formació continua amb la ronda de xarrades a Paterna sobre la seua alternativa als comptes del PP per a 2013

Compromís per Paterna va reunir la nit de divendres 9 de novembre, al Centre Social de la Canyada en Paterna, a més de seixanta persones interessades en conéixer l’alternativa pressupostària que presenten als comptes municipals del PP per a 2013.

El regidor de Compromís en Paterna, Juanma Ramón, va destacar que “donat que l’ajuntament es carrega qualsevol intent de participació ciutadana en la vida del poble, des de la nostra formació volem que la ciutadania del municipi conega la nostra proposta als numeros irreals que presenta l’equip de govern del Partit Popular. I, el que és el més important, que puga participar de veritat”.

A més a més, Ramón també va donar a conéixer a les persones assistents a la xarrada l’informe, realitzat pel grup municipal, sobre els danys provocats per les pluges del passat 28 de setembre, que afectaren sobre tot a les àrees de la Canyada i del centre de Paterna. “És un informe que està disponible per a tota la ciutadania en el nostre web ( http://compromisperpaterna.com/files/2012/11/Informe-pluges-28set2012_Comprom%C3%ADs-Paterna.pdf ) i que explica les errades que provocaren que l’aigua s’acumulara en aquestes zones concretes del poble”.

Juanma Ramón va insistir que el pressupost de Compromís per Paterna  “es caracteritza per ser raonable, social, equilibrat i convergent”, i va afegir que “volem que el poble participe, que s’implique de veritat en l’elaboració del pressupost, i per això estem oberts a qualsevol idea i/o suggeriment que la ciutadania puga aportar a la nostra proposta econòmica per a Paterna. Per això, continuarem explicant el nostre pressupost, i escoltant les propostes de la ciutadania, en d’altres barris de Paterna”.

Publicacions digitals: EL PERIÒDIC, CRÓNICA PATERNERA