• Compromís per Paterna critica que el govern del PP porta des de novembre sense convocar-la i que posa parxes segons l’ixen els problemes

El regidor de Compromís en Paterna, Emili Mira, afirma que “la tinent d’alcalde de Garantia Social, Elena Martínez, porta des de novembre sense convocar la Comissió de Vivenda, fòrum on s’havia d’haver buscat solució al greu problema de la vivenda que patixen moltíssimes famílies del municipi, i que des de fa uns dies s’ha focalitzat en una família en concret. Però la regidora, en comptes de fer un treball global que puga contribuir al benestar de les persones que viuen en precari, només reacciona a colp de denúncies ciutadanes, i posant el parxe al cas puntual. I eixe no és el camí”.

Per a Emili Mira, “cal que es convoque ja una sessió urgent d’aquesta comissió, i no esperar al següent cas de desnonament que faça reaccionar al PP, abans que li esclate l’escàndol a la cara i als mitjans. Però sembla que és l’única manera per a que reaccione el Partit Popular, ja que les polítiques socials les té en hores baixes i ni tan sols ens convoca per tal de donar informació sobre la situació actual de la falta d’habitatges per a moltes famílies de Paterna. Ens trobem per exemple amb el polvorí social de les vivendes de la colònia dels militars, un problema que vé de la primera legislatura del PP i que encara no té cap solució definitiva”.

“Per tot això, hui hem requerit a Elena Martínez que no dilate més en el temps la convocatòria, ara urgent, de la Comissió de la Vivenda. Potser ella puga esperar tot el temps del món per a tractar aquest greu problema, però moltes persones del poble viuen ja en condicions indignes, tenint tota la ciutadania el mateix dret a una vivenda digna. A més a més, manifestem el nostre suport a la concentració convocada hui per la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH) de Paterna contra el desnonament d’una família en la colònia militar”, conclou el regidor Emili Mira.

Publicacions digitals: NAP I COL, PATERNA AHORA, PATERNA AL DÍA, LA VEU PV,