• Compromís denuncia que en Personal no saben res i no hi ha cap documentació que confirme l’arribada del nou intendent de policia

El portaveu municipal de Compromís en Paterna, Juanma Ramón, afirma que “el mateix Leolpoldo Bonías, el futur cap de policia del poble, ho ha deixat ben clar: que l’alcalde i ell tenen un interés comú. Afirmació que volem que explique Lorenzo Agustí i que corrobora que continua callant al respecte del nou càrrec policial. De nou es servix de la premsa per a comunicar a l’oposició els assumptes d’interés sobre els quals tampoc contesta quan se li pregunta al ple. Ha estat el mateix Bonias qui ha parlat per boca de l’alcalde, donant per feta la seua incorporació com a intendent general”.

Segons Ramón, “des de Compromís considerem que la futura arribada de Leopoldo Bonías, com a intendent general, va a provocar inestabilitat i conflictes amb el personal que treballa a les dependències municipals, donats els antecedents denunciats per les seccions sindicals. A més que també som coneixedors de tota la relació de fets que han succeït en altres ajuntaments amb aquesta persona”.

“Considerem que el canvi en el cap de policia de Paterna és una decisió política incomprensible i que, parlant objectivament de l’assumpte, malgrat les dades publicades pel PP, la policia local del nostre poble funciona bé. Això després de patir les retallades de l’equip de govern del PP, a conseqüència del caos i l’erràtica política de personal, i el mensypreu al cap de policia actual, José María Gallardo, denunciat per Compromís, pels sindicats i ratificat per diversos informes del Síndic de Greuges”.

“Des de Compromís anem a estar vigilants a tot el procés, perquè seguix sense estar clar el procediment per a que entre Bonías. I volem saber que hi ha de cert en la contundent afirmació feta per aquest al voltant del destí que ocuparà Gallardo: control de trànsit. Compromís farà costat als sindicats en les seues reivindicacions i vetlarà per la legalitat del procés d’incorporació laboral de l’intendent. A més de fer el possible per revertir la decisió estrictament política de l’alcalde”, conclou Juanma Ramón.

Publicacions digitals: NAP I COL, PATERNA AL DÍA, HORTANOTICIAS, LA VEU PV, PATERNA BIZ, EL PUNT,