Per al regidor de Compromís resulta indignant que Sagredo continue amb les polítiques del PP i es pregunta “on està el canvi promés per Sagredo”.

Per a Compromís, el PSOE va enganyar als paterners i paterneres en no dur els temes importants com ara Puerto Mediterráneo al seu programa electoral. Sabent que si explicava el que realment volia fer, perdria molts vots. Ara Sagredo es lleva la careta i mostra clarament que la seua intenció des d’un principi era arrasar la Mola amb un projecte que destruirà el teixit comercial de Paterna i posarà en perill els llocs de treball de centres comercials ja existents.
Segons Carles Martí “Puerto Mediterráneo es un gegant especulador que ens depredarà el territori i després fugirà amb la saca plena” i afegix “o algú, a banda de Sagredo, es creu el conte dels inversors foranis que vénen a portar-nos prosperitat a Paterna?”
Per a Carles Martí, la Comissió de hui hauria de servir per a “encetar un debat públic obert a tot el poble per a definir el model de ciutat que volem i no centrar-lo en si Puerto Mediterráneo sí o no. I més, quan l’alcalde sap que no entra dins les seues competències aturar o impulsar el projecte”.
Des de Compromís es qüestiona, també, el model ATE (Actuació Territorial Estratègica), figura creada per l’anterior govern del PP, ja que permet a la Generalitat forçar les competències municipals impedint la vertebració local del territori. Una porta oberta a especuladors que poden destruir el terme municipal d’un poble sense necessitar l’aprovació del seu ajuntament.
Per a Martí “és molt lamentable que el PSOE mantinga una postura ambigua en públic mentre que per darrere treballa per apuntalar Puerto Mediterráneo. Com ho demostra el fet que li feren les gestions per a garantir-li l’aigua o les contínues reunions de Sagredo amb els promotors.
Carles Martí: “Compromís quiere ir más allá de Puerto Mediterráneo y abrir un debate sobre el modelo de ciudad”

Para el concejal de Compromís resulta indignante que Sagredo continúe con las políticas del PP y se pregunta “donde está el cambio prometido por Sagredo”.

Para Compromís, el PSOE engañó a los paterneros y paterneras al no llevar los temas importantes como Puerto Mediterráneo en su programa electoral. Sabiendo que si explicaba lo que realmente quería hacer, perdería muchos votos. Ahora Sagredo se quita la careta y muestra claramente que su intención desde un principio era arrasar la Mola con un proyecto que destruirá el tejido comercial de Paterna y pondrá en peligro los puestos de trabajo de centros comerciales ya existentes.
Según Carles Martí “Puerto Mediterráneo se un gigante especulador que nos depredarà el territorio y después huirá con la saca llena” y añade “o alguien, aparte de Sagredo, se cree el cuento de los inversores foráneos que vienen a traernos prosperidad a Paterna?”
Para Carles Martí, la Comisión de hoy tendría que servir para “comenzar un debate público abierto a todo el pueblo para definir el modelo de ciudad que queremos y no centrarlo en si Puerto Mediterráneo sí o no. Y más, cuando el alcalde sabe que no entra dentro de sus competencias parar o impulsar el proyecto”.
Desde Compromís se cuestiona, también, el modelo ATE (Actuación Territorial Estratégica), figura creada por el anterior gobierno del PP, puesto que permite a la Generalitat forzar las competencias municipales impidiendo la vertebración local del territorio. Una puerta abierta a especuladores que pueden destruir el término municipal de un pueblo sin necesitar la aprobación de su ayuntamiento.
Para Martí “es muy lamentable que el PSOE mantenga una postura ambigua en público mientras que por detrás trabaja por apuntalar Puerto Mediterráneo. Cómo lo demuestra el hecho que le hicieran las gestiones para garantizarle el agua o las continuas reuniones de Sagredo con los promotores.