La concentració compta amb el suport d’organitzacions socials i ecologistes de València ciutat i comarca com ara Per l’Horta, Plataforma per Russafa i Acció Ecologista Agró

Compromís per Paterna fa públic el seu suport a totes les mobilitzacions que des dels moviments socials paterners s’estan preparant per al mes de maig. Així doncs, l’organització d’esquerres mostra la seua adhesió al manifest presentat per Paterna Respira, Col·lectiu de Joves de la Coma i Granja Júlia en el que es demana la preservació de la Mola com a paratge natural i encetar un procés participatiu obert a tota la ciutadania per a definir els usos i els espais d’este paratge de Paterna. L’organització valencianista convoca, per tant, a la concentració del dia 7 a la plaça de Manises (palau de la Generalitat) on s’espera una assistència massiva. També convida a tots els habitants de Paterna a firmar la petició de Change.org per a demanar a Ximo Puig la protecció d’este indret.
Des de Compromís per Paterna, el seu portaveu municipal Juanma Ramon, ha reafirmat el suport de la seua coalició a les organitzacions socials de Paterna que encapçalen la lluita contra Puerto Mediterráneo.
Per altra banda, la coalició d’esquerres i ecologista afirma que amb les informacions aparegudes darrerament a la premsa hi ha suficients arguments per a tombar una ATE que naix de les irregularitats i els tractes de favor.
La concentració a la qual convoca Compromís per Paterna comptarà amb l’ambientació musical de la colla Gatzara de Paterna i preveu comptar amb l’assistència de nombrosos càrrecs públics dels pobles de la comarca. Molts dels quals, com recorda Compromís, han aprovat als seus ajuntaments mocions contra la instal·lació d’este megacentre comercial de la multinacional estrangera en la comarca.