• A l’estrena de la nova seu del Carrer Ausiàs March acudiren més de 100 veïns i veïnes de Paterna per demostrar el seu suport a la formació valencianista

• L’esdeveniment va comptar amb la presència dels diputats Joan Baldoví i Enric Bataller; el Senador Carles Mulet; el Secretari Autonòmic de Medi Ambient, Julià Alvaro, La vicepresidenta de la Diputació, Mª Josep Amigó; el Diputat Provincial de Cultura, Xavier Rius i la Diputada de les Corts, Isa Lozano

Compromís per Paterna va inaugurar nova seu el passat dimecres a la nit amb un sopar que va servir també per a celebrar el Nadal. La coalició valencianista va congregar més de 100 persones en un local, més gran que l’anterior, i que tanmateix va quedar xicotet per la gran afluència d’afiliats i simpatitzants.

A l’acte van acudir representants de totes les institucions on Compromís té presència. De fet, va comptar amb la participació dels diputats estatals Joan Baldoví i Enric Bataller, i del Senador Carles Mulet. També acudí Julià Alvaro, Secretari Autonòmic de Medi Ambient, la vicepresidenta de la Diputació de València, Mª Josep Amigó i el Diputat Provincial, Xavier Rius, de les Corts Valencianes assistí la diputada Isa Lozano.

Tots els assistents coincidiren a senyalar Paterna com a exemple del treball ben fet per part de Compromís. De fet, el Senador, Carles Mulet va comentar que era la quarta vegada que venia a Paterna a actes organitzats pel col·lectiu local i que en tots i cadascú d’ells s’havia trobat amb un col·lectiu fort, amb molt de suport social i moltes ganes de treballar per la seua terra. Per la seua banda, el portaveu de Compromís al Congrés dels Diputats, Joan Baldoví va recordar que Compromís era fruit de gent diversa de llocs de procedència molt diversos que han estat capaços d’entendre’s i posar-se a treballar pel bé comú, la qual cosa es troba representada a la perfecció en un poble com Paterna. Julià Alvaro recordà que els homes i dones que formen part de Compromís “no hem d’oblidar per a què hem vingut i més ara que estem en un moment molt preocupant de dèficit democràtic provocat pel govern central”.

Els representants locals, Juanma Ramón, portaveu municipal i Primer Tinent d’Alcaldia de l’ajuntament de Paterna i Loles Ripoll, portaveu local de Compromís, van manifestar la seua profunda satisfacció pel fet d’estrenar una nova seu amb la il·lusió d’haver passat en molt pocs anys de ser un xicotet grup de persones a un col·lectiu gran i consolidat “a l’antiga seu queden records de treball, lluita i estima. Els mateixos elements que ens mouran en esta nova etapa que encetem amb la nova seu”. Va manifestar Loles Ripoll.

“En poc de temps hem passat de dos regidors a sis. D’estar en l’oposició a co-governar el poble. De juntar a una trentena de persones en el sopar a la fresca a congregar més de 600. Estem demostrant que darrere els nostres slogans hi ha fets, hi ha projecte polític, hi ha treball i il·lusió” va concloure Juanma Ramón.