Sr. President,

Sóc un ciutadà d’apeu, a qui vosté ha demanat el vot com a tanta gent a qui ha convençut. Jo li l’he donat confiança perquè aplegaria el dia que compliria al peu de la lletra allò que vosté havia promés. Sé que no és gens fàcil governar sense tindre problemes, que és difícil repartir les riqueses de forma que arriben a totes les taules. Esperem de vosté que, sense excepció, tanque a la presó a tots els corruptes i que s’impose la llei. I que no tinga ocasió de guanyar el lladre, perquè vosté va jurar protegir a tothom.

En una enquesta m’han preguntat què esperem de vosté, que cal acabar amb la inseguretat, que no seguisca açò igual, que ha de canviar, que vosté ha de governar amb força, fermesa i acció.

Mentre vosté va protegit entre llums i motos de policia, nosaltres estem exposats al regne dels delinqüents . Quan mane, no sols ajude als del seu partit, no tinga la temptació d’arreglar a la seua conveniència les lleis. No utilitze la demagògia enganyant a la gent. Complisca vosté el seu càrrec amb honor.

Atentament,

Un ciutadà qualsevol.

CARTA DE UN CIUDADANO CUALQUIERA  AL SR. PRESIDENTE

Sr. Pr376250_304648122971524_1245144750_nesidente,

Soy un Ciudadano de a pie, a quien usted ha pedido el voto como a tanta gente a quien ha convencido. Yo le lo he dado confianza porque llegaría el día que cumpliría al pie de la letra aquello que usted había prometido. Sé que no es nada fácil gobernar sin tener problemas, que es difícil repartir las riquezas de forma que lleguen a todas las mesas. Esperamos de usted que, sin excepción, encierre a la prisión a todos los corruptas y que se imponga la ley. Y que no tenga ocasión de ganar el ladrón, porque usted juró proteger a todo el mundo.

En una encuesta me han preguntado qué esperamos de usted, que hace falta acabar con la inseguridad, que no siga esto igual, que debe cambiar, que usted debe gobernar con fuerza, firmeza y acción.

Mientras usted va protegido entre luces y motos de policía, nosotros estamos expuestos al reino de los delincuentes . Cuando mande, no sólo ayude a los de su partido, no tenga la tentación de arreglar a su conveniencia las leyes. No utilice la demagogia engañando a la gente. Cumpla usted su cargo con honor.

Atentamente,

Un ciudadano cualquiera.