La formació se sumarà a la convocatòria de manifestació feta per l’Associació de Veïns Antonio Machado-Viriato-i adjacents

Compromís per Paterna, que continua arreplegant signatures en la seua campanya actual contra la pujada de la contribució al municipi, “portem un total de 2.610 signatures de persones que paguen aquest impost i que es manifesten en contra de l’abús que fa el Partit Popular, des del govern de l’ajuntament, cap a una indefensa ciutadania”.

El regidor de Compromís en Paterna, Juanma Ramón, explica que “tantes signatures són el resultat de diferents campanyes que hem dut a terme en el poble. I a la vista de la quantitat de firmes arreplegades la conclusió és que la ciutadania té un elevat grau d’indignació amb la gestió econòmica i municipal del PP. Un detall que hauria de fer-se mirar l’alcalde”.

Ramón també assenyala que “l’equip de govern no ha informat a la ciutadania de l’escandalosa pujada que anava a dur el rebut de l’IBI, raó per la qual en Compromís també estem informant en la nostra campanya de carrer. Primer de tot pensem que l’Ajuntament havia d’haver publicitat la pujada, i no ho ha fet. Per això des de Compromís seguirem amb la nostra campanya, informant i arreplegant signatures per a demanar que es rebaixe l’impost al 2014. No pararem fins que el govern municipal diga sí a una justa reivindicació”.

A més a més, des de la formació també “ens afegim a la convocatòria de la manifestació feta per l’Associació de Veïns Antonio Machado-Viriato-i adjacents, que es celebrarà el proper dijous 25 d’abril. Recolzem aquesta iniciativa ciutadana i demanem als afiliats i simpatitzants de Compromís que es sumen a la dita manifestació, com a part de la ciutadania afectada. Esperem que la manifestació tinga l’efecte desitjat en l’alcalde i regidors del PP, perquè no és de rebut que una gran part de la ciutadania de Paterna haja de triar entre pagar la contribució o sobreviure”, conclou el regidor Juanma Ramón.

Publicacions digitals: EL PERIÒDIC, EL PERIÓDICO DE AQUÍ, PATERNA BIZ