• Compromís per Paterna trasllada la documentació al seu grup en les Corts després de reunir-se amb la diputada Mireia Mollà

El portaveu municipal de Compromís en Paterna, Juanma Ramón, assenyala que “a instàncies del nostre grup municipal, l’alcaldessa digué que incorporava a l’acta del ple els comptes amb els quals ella culpava al que va ser president de l’Institut Tecnològic de la Construcció (Aidico), Ramón Congost, de fer un desviament de diners des de la la Fundació per a la Innovació i la Infància Comunitat Valenciana (FIICV) a Aidico. A data de hui, l’alcaldessa seguix sense aportar els comptes emprats per culpar d’aquest frau a Congost”.

LEVANTE-EMV (2 desembre 2014)

“Ha passat una setmana i en Secretaria no està el document que el PP gasta per a inculpar a Congost de disposar lliurement de 427.000 euros, que ell canvia de la FIICV a Aidico. Un escàndol molt greu que desvetla un abandó de funcions de l’Ajuntament de Paterna com a patró d’una fundació l’activitat de la qual havia de fiscalitzar. Està clar que des de 2007 el consistori no ha demanat cap compte a la FIICV i ha deixat a Congost que fera i desfera, al seu parer, amb els diners públics”.

Així, “després de veure part, perquè com diguem no està completa, de la documentació sobre l’escàndol de la Fundació de la superguarderia, hem mantingut una reunió amb la nostra diputada en les Corts, Mireia Mollà, per traslladar-li els dubtes. La diputada Mollà i el nostre grup al parlament autonòmic van a encetar una línia de treball per tal d’aclarir tots eixos aspectes obscurs d’una fundació que depén de la Generalitat i que en set anys ha rebut huit milions d’euros, i ni tan sols ha arribat a estar oberta un curs escolar sencer”.

LAS PROVINCIAS (2 desembre 2014)

“Cal exigir transparència absoluta i tolerància zero contra la corrupció de tots els polítics del PP, que en l’àmbit local han donat suport a una gestió personalista i opaca durant quasi dos legislatures, sense poder obviar ara la seua responsabilitat en aquest escàndol perquè ho han votat tot sempre a favor. I també exigim el mateix al PP autonòmic, que va consentir el descontrol d’una fundació que depenia de la Generalitat i que ara té un forat per un desviament de fons del qual ningú es va assabentar”, conclou Juanma Ramón.

Publicacions digitals: NAP I COL, LA VEU PV, MERIDIANO HORTA, HORTANOTICIAS, PATERNA BIZ, PATERNA AHORA, EL PERIÒDIC, LAS PROVINCIAS,