• Juanma Ramón i part dels candidats de la llista municipal han mantingut hui una sessió de treball amb l’Associació de Veïns d’Alborgí

El candidat i portaveu municipal de Compromís en Paterna, Juanma Ramón, explica que “des de hui hem començat una ronda de reunions amb els diferents col·lectius que formen part del teixit associatiu del poble perquè el nostre objectiu és fer un programa electoral molt participatiu. Considerem que cada associació o entitat de Paterna pot aportar molt i que la participació ciutadana comença per ahí, per intervindre en el programa electoral. Sobre tot després de les Primàries on hem demostrat que ens creiem una democràcia oberta i participativa”.

Segons Ramón, “volem donar cabuda des de l’assumpte més xicotet al més gran, però sempre fent-ho a peu de carrer, per a traure Paterna de l’obscur clot on ens ha clavat el PP amb les seues polítiques de malbaratament i retallades. I la veu de la ciutadania és la ferramenta més potent per a fer-ho, amb una participació ciutadana real”.

Així, la primera de les reunions que ha mantingut Compromís per Paterna ha estat hui amb l’Associació de Veïns d’Alborgí. Una reunió molt cordial, on també han estat alguns dels candidats que formen part de la llista per les municipals del mes de maig. En aquesta trobada, “Alborgí ens ha traslladat totes les mancances i necessitats no sols del barri, sinó també del poble. En aquesta reunió, des de Compromís també els hem traslladat totes les nostres propostes aprovades durant esta legislatura, que ja estan incloses al nostre programa i que volem que es complete amb la seua aportació”.

“És fonamental funcionar així, escoltant a la ciutadania i, sobre tot, tenint en compte les seues propostes que ens han d’ajudar a baixar l’alcaldia al carrer, marcant conjuntament amb la cituadania les prioritats de l’agenda del govern local. Perquè això és la participació ciutadana entre iguals, amb transparència i honestitat, que entenen els veïns i les veïnes de Paterna. I és la participació ciutadana que volem per al poble”, conclou el candidat Juanma Ramón.

Publicacions digitals: NAP I COL, PATERNA BIZ, HORTANOTICIAS, EL PERIÒDIC, MERIDIANO HORTA, LA VEU PV, LAS PROVINCIAS,