Juanma Ramón “no pot ser que una altra vegada ens assabentem de les intencions de l’equip de govern per la premsa i no per vies institucionals

Des de Compromís no entenen com l’alcalde planteja la celebració d’una comissió d’investigació sobre la FIICV (Fundació per a la Innovació en la Infantesa de la Comunitat Valenciana), i abans que esta comissió es reunisca i presente les seues conclusions, s’assumisca de forma cega els seus deutes integrant a tots els regidors al Patronat. Per a Juanma Ramón, portaveu de Compromís per Paterna “dubtem que Sagredo dispose de tota la informació aleshores és una temeritat assumir la gestió fosca i nefasta del PP. Més si tenim en compte que els del Partit Popular en els seus anys com a patrons de la Fundació, no van exercir la seua funció de control de l’altre patró i president de la Fundació, AIDICO (Institut Tecnològic de la Construcció)”.

“Assumir més de 6 milions de deute sense demanar responsabilitats als causants d’este forat no té cap sentit”. Segons el regidor de Compromís, primer caldrà que l’ajuntament esclarisca si tot aquest deute és legítim o ha sigut fruit de les polítiques “d’amiguisme i malbaratament” del PP, i després ja decidir.

En este sentit des de Compromís denuncien el fet que la Generalitat concedira préstecs a través de l’Institut Valencià de Finances sense el corresponent control del protectorat de les fundacions. “En Compromís pensem que mai hauria d’haver-se permés l’alt grau d’endeutament d’aquesta fundació, així doncs, si el que pretén Sagredo amb esta mesura és tirar terra per damunt i continuar com si res no haguera passat, que no compte amb nosaltres.”

Segons Ramón: “Si Sagredo vol el suport de Compromís per Paterna en la gestió del seu govern, només cal que abandone l’acord de dretes que va signar amb PP i Ciutadans i aleshores podríem parlar del model de ciutat que volem per a Paterna i consensuar les polítiques per a millorar la vida de les paterneres i paterners.”