Jaume Fullana, Director General de Política Educativa ha escoltat dels representants dels veïns i del portaveu de Compromís per Paterna, les reivindicacions del barri en matèria educativa

A les 11 h. a la porta de la Conselleria d’Educació, començava una concentració de veïns i veïnes de La Coma per tal d’exigir inversions en educació en el barri. La protesta que estava convocada per l’Associació de Veïns i Entitats de La Coma ha comptat amb la presència del portaveu de Compromís per Paterna, qui s’ha reunit junt amb els dirigents veïnals amb el Director General de Política Educativa, Jaume Fullana.
La reunió ha transcorregut en un ambient cordial i amb molt d’interés per part del Director General, de conéixer de primera mà les necessitats educatives de La Coma. Entre altres coses els representants veïnals li han traslladat la necessitat d’obrir una escoleta infantil, la reobertura de l’Escola Taller ITACA, que va ser tancada per l’anterior equip de govern popular, l’augment de l’Oferta de Formació Professional de La Coma i, sobretot, l’exigència de reobrir l’Escola d’Adults a la Coma.
La Conselleria ha traslladat al portaveu de Compromís per Paterna, Juanma Ramón, la preocupació per la situació i la necessitat de prendre mesures urgents. Han adquirit el compromís d’estudiar els recursos econòmics i humans necessaris per a complir amb el conveni existent entre la Conselleria, la Diputació de València i l ‘Ajuntament de Paterna, i per recuperar el personal de les Escoles Publiques d’Adults als barris de Paterna que va ser retirat pel consistori paterner.
L’Associació de Veïns i Entitats de la Coma ja va presentar en la legislatura passada diferents iniciatives reclamant el que ara demanen a Conselleria, vist l’abandó del Partido Popular, ja que molts d’ells varen ser aprovats per unanimitat al plenari. Juanma Ramón demana a l’Alcalde que ens informe sobre la disponibilitat de personal que l’Ajuntament hauria de destinar a l’EPA de La Coma; així com que remeta les reivindicacions que foren aprovades per plenari siguen transmeses a la Conselleria. Des de Compromís no entenen que “Sagredo es queixe en un plenari que en la Conselleria no li fan cas i hui ens assabentem que en la Direcció General de Política Educativa no consta que l’ajuntament s’haja posat en contacte amb ells. No sabem quines portes toca l’alcalde, però de moment no ha tocat l’adequada”.