L’europarlamentari valencià es reunirà amb moviments socials i associacions empresarials de Paterna per analitzar “les amenaces i oportunitats que ens presenta la UE”

L’Eurodiputat valencià Jordi Sebastià passarà el divendres 13 de Novembre a Paterna per informar-se de les necessitats d’aquesta localitat i portar les seues reivindicacions al Parlament Europeu. La visita està prevista que comence a les 9:15 del matí amb una Jornada-Debat amb empresaris d’Asivalco (Associació empresarial del polígon Font del Gerro) per analitzar les amenaces i oportunitats que les legislacions europees representen per a la indústria i el comerç valencià. Entre altres coses s’analitzarà de quina manera afectaria l’aprovació del TTIP (Tractat de Lliure Comerç amb Estats Units) al teixit empresarial valencià. Més tard es visitaran les runes de la Vila Romana que Jordi Sebastià va contribuir a difondre a Europa per a evitar el seu espoli i garantir la seua protecció.
Ja per la vesprada visitarà la Mola (on l’ajuntament vol instal·lar un macro centre comercial que destruiria aquest paratge) per reivindicar el seu valor i denunciar així un tipus d’economia especulativa que no genera riquesa ni treball. Després es reunirà amb entitats de la Coma per analitzar la problemàtica d’aquest barri d’acció preferent que ve arrossegant anys de passivitat institucional que l’han dut a una situació cada vegada més complicada.
La jornada acabarà amb un sopar debat que se celebrarà a la seu de Compromís per Paterna, a la plaça del poble d’esta localitat i que tindrà com a tema principal “Com afecten els tractats europeus al poble valencià”.
Compromís per Paterna convida a la població a participar en els actes que tindran lloc el divendres vinent “per conèixer de prop a Jordi Sebastià, la nostra veu a Europa”.