Paterna assumeix el lideratge de l’Horta Nord organitzant l’Acte Comarcal de Tancament de Campanya

A l’acte assistiran primeres figures polítiques del País com ara, Vicent Marzà, conseller d’Educació i Cultura; Joan Ribó, Alcalde de València; Josep Lluís Albinyana, primer President del Consell Preautonòmic i candidat al Senat i Maria Josep Amigó, Vicepresidenta de la Diputació de València. També comptarà amb la presència del Secretari General de Podem al País Valèncià, Antonio Montiel i la candidata al Congrés, Lola Bañón.

L’acte al qual es preveu que acudisquen centenars de veïns i veïnes de Paterna i pobles de la Comarca, tindrà un format interactiu entre candidats i assistents. Segons declaracions de la Portaveu Local Compromís, Loles Ripoll “volem fer un acte participatiu fugint del format míting en el que l’orador alliçona als assistents. La nostra intenció és que es genere un diàleg entre els candidats i el públic i que els representants polítics escolten les inquietuds del poble de Paterna però també que els assistents coneguen de primera mà les iniciatives que duran a terme els nostres candidats una vegada entren al Congrés”.

Respecte a la campanya electoral, Ripoll s’ha mostrat satisfeta per la quantitat de voluntaris, militants i simpatitzants del partit que han volgut col·laborar de manera desinteressada perquè el canvi que començà al maig passat, vaja més enllà este 20 de desembre. “Han estat més d’un centenar de voluntaris els que s’han implicat en la campanya electoral de Compromís-Podem només a Paterna, també hem aconseguit cobrir sobradament totes les meses electorals amb interventors i un cos important d’apoderats. Ens hem dedicat a omplir Paterna d’esperança i il·lusió i esperem omplir de somriures les urnes el proper 20D”.