La mesura pretén dinamitzar la societat paternera i la participació ciutadana mitjançant el principi de democràcia participativa

Compromís per Paterna ha posat en marxa tota una sèrie de grups de treball oberts tant a la societat civil organitzada com a les persones individuals. Amb aquesta mesura pretén, per una banda, fer una radiografia de les necessitats i les reivindicacions del poble en cada àrea, i per altra encetar un procés de democràcia participativa, transparent i oberta a tots els paterners. “Considerem que la societat paternera ja té la majoria d’edat i pot decidir per si mateixa moltes coses. És per això que posem esta ferramenta al seu abast per a aprofundir en les diferents problemàtiques del poble i buscar solucions entre totes i tots” ha dit Loles Ripoll, portaveu local de Compromís. L’organització ha posat un correu electrònic perquè tant particulars com associacions puguen apuntar-se o aportar idees.
El correu és: sectorials.compromispaterna@gmail.com
De moment s’estan organitzant els grups de treball sobre Cultura, Benestar Social, Joventut, Educació i Festes.