• Juanma Ramón: “ Continuem sorpresos amb la nul·la decència i rigor a l’hora de tractar assumptes tan sensibles i intentar alarmar a la població amb dades de dependència falsos ja que no corresponen al nostre municipi”

Des de la Regidoria de Polítiques Inclusives, conscients de l’absolut desastre que ens anàvem a trobar en assumir la competència de dependència, l’últim que podíem esperar és que el partit responsable de l’abandó de tantes famílies en els seus anys de govern a Paterna denuncie, amb dades fictícies o confoses amb altres municipis, concretament el de Torrent, el treball dels qui estem revertint el caos en el qual havien sumit als serveis socials de Paterna després de vuit anys de govern popular. En aquest sentit el Tinent Alcalde d’aquesta àrea, Juanma Ramón, ha declarat “parafrasejant a Tarradellas, en política es pot fer de tot menys el ridícul, alguna cosa que ve demostrant María Villajos i les seues suposades “fonts” a l’hora de criticar públicament el nostre treball amb dades falses o recollits d’altres municipis”.

El Partit Popular denunciava en el seu comunicat que en l’actualitat hi havia prop de 350 veïns i veïnes en situació de dependència per valorar, una dada que coincideix “sospitosament” amb una altra localitat i que dista molt de la xifra real que existeix a dia d’avui a Paterna, ja que són 135 persones les xifres reals en l’actualitat que es troben en aquesta situació, de les quals 25 són revisions d’expedients. D’aquestes xifres cal apuntar que més d’un terç dels expedients corresponen als anys 2011, 2012, 2013 i 2014, anys en els quals era el Partit Popular qui gestionava aquesta àrea i que estaven en els calaixos esperant valoració. “Per sort aquest tipus d’acusacions no calen en el municipi, la gent no ha oblidat com va gestionar aquesta àrea el Partit Popular, un partit que ahir en el comunicat que emet critica que estiguem realitzant 14 valoracions mensuals amb un sol tècnic quan en la seua etapa eren xifres menors” ha indicat el Tinent d’Alcalde.

Juanma Ramón ha volgut anunciar que: “Des de la regidoria seguim treballant durament per a revertir el caos que va generar el Partit Popular, prova d’açò és que el pròxim 20 de desembre sumarem un treballador més per a valorar la dependència a Paterna, una acció que demostra el nostre compromís amb rescatar a les persones i que queda allunyada de la política de Partit Popular qui va disminuir a la meitat la plantilla de serveis socials”.