• La regidoria d’Igualtat de l’ajuntament de Paterna conjuntament amb l’Associació Hostalera Paterna Gastronòmica, ha repartit 160 tovalloneres i més de 60.000 tovallons en bars i restaurants de Paterna
  • Carmen Gayà, regidora d’Igualtat: “amb esta campanya que fem conjuntament amb l’Associació d’Hostalers volem llançar un missatge clar: la societat paternera no accepta la violència de gènere”

Si, fins ara, estàvem acostumats a llegir acudits o propaganda als tovallons de paper dels bars i restaurants, a partir d’ara, en paterna, podrem llegir missatges contra la violència de gènere. I tot això gràcies a una iniciativa duta a terme per l’ajuntament de Paterna que busca conscienciar a la població sobre la necessitat d’acabar amb este tipus de violència.

La responsable d’Igualtat, Carmen Gayà va presentar ahir la campanya contra la violència masclista a l’hostaleria de Paterna, Espai Lliure de Violència de Gènere. La regidoria ha repartit un total de 60.000 tovallons i 160 tovalloneres entre diferents bars i restaurants de la localitat pertanyents a l’Associació Hostalera Paterna Gastronòmica. Des de la regidoria que dirigeix Carmen Gayà han volgut destacar la implicació del gremi d’hostalers en la lluita contra esta xacra que suposa, hui en dia, la violència de gènere. “És un plaer poder comptar amb uns aliats de luxe com són els empresaris d’hostaleria del nostre poble. Això ens demostra que en la lluita contra la violència masclista cada dia s’implica més gent” ha manifestat Gayà.

Des de la regidoria d’Igualtat manifesten la seua satisfacció per la campanya encetada el passat dimecres 24 de gener i esperen poder comptar amb més agents socials per a escampar el missatge d’igualtat i de lluita contra la violència que afecta a les dones.

Carmen Gayà: “Dia sí dia no, els mitjans de comunicació ens colpegen amb la notícia d’un nou assassinat d’una dona a mans d’un home. La sensació d’impotència davant estos assassinats ens desanima, però campanyes com la que acabem d’encetar amb l’Associació Hostalera de Paterna ens tornen a pujar la moral i ens espenten a continuar lluitant per una societat més igualitària i lliure de violència de gènere”.