La regidora ha estat triada com a dirigent en l’assemblea local d’on també han eixit els dos representants que tindrà Paterna al Consell General de Compromís

La portaveu municipal de Compromís en Paterna, Loles Ripoll, és des d’aquesta vesprada la portaveu de l’executiva local en el municipi, de

sprés que així s’haja decidit en l’assemblea local, celebrada hui al Teatre Capri de Paterna. Dins d’aquest acte de constitució de la formació també s’han triat els representants que Paterna tindrà al Consell General de Compromís i que serán Loles Ripoll i Carles Martí.

Levante emv 13 febrer 2013

Ripoll ha afirmat que Compromís “és la suma de moltes sensibilitats, amb veu i vot, on tots i totes comptem, sumem i no restem. Paterna pot presumir de ser una de les primeres agrupacions locals que porta funcionant com un tot, com a Compromís, des de la passada legislatura i que vol seguir treballant per la continuitat del projecte”.

La regidora de Compromís en Paterna ha destacat que “hem treballat, treballem i seguirem treballant amb l’exercici d’una oposició ferma, clara i contundent al govern del Partit Popular. Tenim alternatives i moltíssimes propostes. Som d’aquells que pensen que cal rebatre els arguments i els desgavells del PP amb idees, i sempre amb un somriure. El de Compromís i el del compromís polític amb la ciutadania”.

Per a Ripoll “amb l’executiva de consens que s’ha triat hui, s’escriu el primer capítol de #Mescompromís a Paterna. Hui tots som protagonistes perquè hui, ací a Paterna, fem història. Comença el canvi. I tots som l’espurna que encén la flama del canvi”.

L’acte també ha comptat amb la presència de la diputada de Compromís en les Corts, Mireia Mollà, qui en el seu parlament ha encoratjat a seguir defensant la política de mans netes i transparència front a la dels abusos i malbarataments del Partit Popular. L’acte s’ha tancat amb la Muixeranga, interpretada pel grup paterner de dolçaines Gatzara.

Publicacions digitals: EL PERIÒDIC, CRÓNICA PATERNERA