El consistori remet els documents a les juntes de barri i programa les reunions

L’àrea de Participació Ciutadana de Paterna ha presentat avui el procés de participació per al coneixement, debat i aprovació del pressupost 2018 per part de la ciutadania. Des de la regidoria, juntament amb la convocatòria, han fet arribar a les entitats veïnals dos documents on s’inclouen els ingressos i un altre amb les despeses 2018 juntament amb la comparativa de l’any anterior, “la qual cosa volem és que els ciutadans es puguen involucrar en la presa de decisions d’aquest Govern i que millor forma de fer-ho que participant amb les seues propostes”. Ha manifestat Neus Herrero.

El consistori ha engegat aquest procés després que en el mes de juliol el Consell de Participació Ciutadana tombara la proposta presentada pel govern local i, com a conseqüència, Compromís i Paterna Sí Pot no l’aprovaren en la Junta de Govern que es va celebrar dies després. La decisió va provocar una crisi de govern que, en part, encara s’arrossega, ja que l’alcalde Juan Antonio Sagredo va destituir de forma fulminant a l’assessor de Compromís i encara no ho ha restituït en el càrrec, a pesar que li la suavitzat les males relacions entre els socis de govern.

Aquest pròxim dijous 21 de setembre, a les 18:30 en el saló de plens, tindrà lloc una primera reunió informativa per a explicar el pressupost de 2018 en la qual el president del Consell Territorial de Participació convoca a totes les associacions i ciutadania en general.