Compromís per Paterna celebra el canvi d’actitut del PP envers el Paratge Natural de les Moles. Segons el regidor de Medi Ambient, “han passat de voler arrasar el paratge a preocupar-se pel seu estat”. El regidor ha recordat a la portaveu popular q foren ells els que tancaren l’ecoparc proliferant des d’aleshores els abocadors il.legals per tot el terme municipal. “La mala gestió de l’equip de govern del PP va omplir Paterna d’enderrocs.

Per altra banda, Martí ha recordat a Villajos que gràcies als pressupostos als que el seu partit es va oposar, es posarà en marxa un pla per a recuperar els espais naturals de Paterna, netejar abocadors i tancar camins al transit rodat per evitar nous abocaments. Esta última actuació ja està realitzant-se.

L’Ajuntament de Paterna ha realitzat més de 20 intervencions per retirar deixalles del terme municipal, requeriments als propietaris per a que netegen les seues parcel.les i està valorant, també, augmentar les sancions a les persones que realitzen abocaments.

“En la protecció de la Mola estem tots implicats i ens alegra molt que el partit popular també s’implique” ha manifestat Carles Martí.